Cześć!

Nazywam się Andrzej Tucholski i mój blog od lat należy do ścisłej czołówki współprac z influencerami w Polsce.

Zrealizowałem na nim z sukcesem kilkadziesiąt akcji, z których każda wywołała pozytywne reakcje u moich Czytelników oraz zrealizowała postawione przez Klienta cele. Obecność brandów wpisuje się naturalnie w to, co tworzę, więc artykuł powstały we współpracy z marką jest zawsze tak samo dobry, jak nie lepszy, niż wszystkie pozostałe. Tworzy to udany klimat do ciekawych działań, a że prywatnie interesuję się marketingiem i studiowałem biznes, to tym bardziej jestem gotów porozmawiać o każdym pomyśle, czy to sprawdzonym i tradycyjnym, czy też zupełnie niekonwencjonalnym :)

Szybko i skutecznie buduję też jakościowy kanał na YouTube.

Do tej pory miałem przyjemność współpracować między innymi z tymi markami:

 

Tematyka / konteksty na blogu i YouTube

Prowadzę lifestyle’owy blog ekspercki. A także lifestyle’owy, ekspercki kanał na YouTube :)

Oba te miejsca poświęcone są strategiom na ogarnięcie życia. Sporo na nich kultury. 

Tematycznie oznacza to artykuły na lifestyle’owe tematy wzbogacone “w środku” eksperckimi poradami z zakresu optymalizacji obowiązków, psychologii oraz strategicznego podchodzenia do wyzwań. Poruszam na nim tematy takie jak spędzanie wolnego czasu, książki, muzyka i podróżowanie, a z drugiej staram się, by w każdym artykule i filmie znalazło się kilka sprawdzonych rozwiązań na różne codzienne wyzwania.

W efekcie, w tekście o dawaniu sobie rady ze studencką sesją cytuję antycznych stoików i uczę podejścia procesowego, które przyda się każdemu, niezależnie od wieku. A gdzieś pomiędzy syrop cynamonowy i planszówki ze znajomymi w zestawieniu poleceń na jesienne wieczory wrzucę przeczytanie kanonicznej dla psychologii książki Viktora Frankla.

To niecodzienne połączenie. Ale działa.

Ludzie przychodzą do mnie po chwilę wyluzowania, a wychodzą z nowym pomysłem lub przychodzą po rozwiązanie, a przy okazji trochę odpoczną :)

Zasięgi

Blog każdego miesiąca odwiedza kilkadziesiąt tysięcy Czytelników. Dyskusje są życzliwe i pełne pomysłów, ponieważ zbudowana na przestrzeni 8 lat istnienia strony społeczność bardzo dba o wysoki poziom komentarzy. Podobnie sytuacja wygląda na YouTube. Dużo dzieje się też na kanałach publicznych (fanpage, konto prywatne FB, Instagram) oraz kameralnych (grupa dla Czytelników, newsletter).

Dane zostały pobrane w październiku 2017.

 

Kim jest Czytelnik / Widz

Chociaż każdy z moich kanałów ogląda trochę inna grupa odbiorców (m.in. zauważyłem, że blog i YouTube działają fantastycznie jako wspierające się miejsca, a wcale nie “kradną” sobie ruchu dzięki sporym grupom śledzącym tylko jedno z nich) to można zauważyć, że pewne trendy powtarzają się wszędzie. Zamieszczam poglądowy opis wraz ze screenami z Google Analytics, YouTube Analytics, Facebook Insights oraz Instagram Analytics.

Dane zostały pobrane w październiku 2017.

Wierzę jednak, że człowiek to nie tylko cyferki, dlatego korzystając z analizy jakościowej komentarzy pod moimi tekstami i filmami przygotowałem też krótkie podsumowanie – po ludzku – “kim jest” osoba, która czyta lub ogląda moje treści. W dużym skrócie: to, co robię przyciąga ludzi obu płci i w różnym wieku, można jednak zauważyć, że główną grupą są mieszkające w dużym mieście (70%) kobiety (60%) w wieku od 18 do 34 lat (75%).

 

Perspektywy na współpracę

Każdej akcji poświęcam ogrom uwagi i szykuję ją tak, by podobała się zarówno Klientowi, jak i Czytelnikom / Widzom, jak i mnie osobiście. Chcę, by niosła ze sobą sporą wartość. W przypadku współpracy szybkiej, tzw. “jednostrzałowej” działam szybko i dbam, by wszystkie ustalenia przebiegały bezproblemowo a terminy były dotrzymane. W przypadku działań dłuższych (mam doświadczenie zarówno w kilku partnerstwach miesięcznych, jak i kwartalnach, a także wieloletnich) pozostaję w ciągłym kontakcie z przedstawicielem Klienta, dzięki czemu pomimo rozciągniętej w czasie narracji możemy skutecznie przygotowywać aktualne treści tak, by odpowiadać na zmieniające się potrzeby brandu.

Współpracuję z firmami od ośmiu lat i zawsze jestem gotów przygotować dla moich Odbiorców kolejną super akcję :)

Już teraz powiedzieć mogę jedno: bankowo będzie wykonana najlepiej jak potrafię. Na tak bezpośrednio złożoną obietnicę pozwala mi nagroda Złoty Spinacz 2017, którą w kategorii Content Marketing – Branded Content dostał Uniwersytet SWPS za swój doskonale promujący naukę i realizujący cele kanał na YouTube. Jego częścią jest prowadzony przeze mnie cykl wywiadów z ludźmi nauki “Można!”, jedna z najlepszych tego typu serii na świecie.

Formy współpracy

Na blogu, kanale YouTube oraz kanałach social media realizowałem już najróżniejsze formy akcji. Wierzę więc, że bez problemu uda nam się połączyć wizje przeprowadzenia kampanii tak, by zrealizować wszystkie postawione cele. Mam doświadczenie przede wszystkim w następujących formach:

– artykuł na blogu

– film na YouTube (dedykowany lub wewnątrz istniejącego formatu)

– transmisja live na YouTube lub na fanpage’u (forma webinaru lub inna)

– status (tekstowy, zdjęcie lub film) na fanpage’u

– zdjęcie lub instastory na Instagramie

Przede wszystkim jednak proponuję działania pakietowe obecności marki na blogu i kanale, które zawierają artykuł i/lub film oraz pełne wsparcie social media (fanpage, prywatna grupa na Facebooku, Instagram, newsletter). Dysponuję liczbami udowadniającymi, że jest to najskuteczniejsza forma komunikacji z moją Społecznością, a przy okazji najbardziej trwała w czasie (sentymenty generowane przez tekst/filmy można potem liczyć latami).

Chętnie też wchodzę w działania długoterminowe, zarówno proste (takie jak kampanie pakietowe oparte o więcej niż jeden artykuł / film) jak i złożone (dłuższe, szyte na miarę partnerstwa, dzięki którym mogę razem z marką opowiedzieć pewną historię i przygotować więcej wartościowych treści wewnątrz jednej narracji).

Skontaktujmy się

W przypadku jakichkolwiek pytań lub niepewności, proszę jak najszybciej pisać pod adres e-mail: czesc@AndrzejTucholski.pl :)

Postaram się błyskawicznie odpowiedzieć na wszystkie potrzeby.

Życzę udanego dnia!

Ciao ,

Andrzej Tucholski

 

Autor zdjęcia: Joshua Newton

Cześć!
Nazywam się Andrzej Tucholski i pokażę Ci różne strategie na ogarnięcie życia. Pogadamy też o kulturze.

Na tym lifestyle'owym blogu eksperckim znajdziesz luźne tematy (seriale) płynnie połączone z pragmatycznymi poradami (jak się nie spóźnić przez seriale). Kanał na YouTube jest o tym samym, tylko weselej, bo mogę wymachiwać rękami.

Rozpocznij ogarnięcie!

Przy okazji, napisałem serial.



Co prawda nie taki prawdziwy, do telewizji, ale za to za darmo. "Umowy Śmieciowe" w formie powieści w odcinkach opowiadają historię Hanny Wróbel. Dziewczyna przyjeżdża do Warszawy do pracy i już pierwszego dnia wszystko idzie dokładnie nie tak, jak sobie zaplanowała. Walczy więc nie tylko o wymarzony etat, ale też z własnymi słabościami. I z sercem. I z przyjaciółmi. I z losowymi problemami. I z pogodą. I, bądźmy szczerzy, ze wszystkim innym.

Życie w wielkim mieście nie jest proste.

Powstaje zatem pytanie: czy starczy jej na ogarnięcie tych wszystkich dramatów kawy?


Obejrzyj Przeczytaj odcinek pilotażowy

Pobierz darmowe materiały do ogarnięcia życia
i dołącz do 12 000+ odbiorców newslettera!

Gdy się zapiszesz to od razu dostaniesz w prezencie:

  • pierwszeństwo w dostępie do najnowszych artykułów
  • 7 plakatów rozwijających materiały z bloga
  • 3 excele przydatne w ogarnianiu życia
  • moją prezentację z TEDx
  • bezpośredni kontakt do mnie
Chcesz ze mną współpracować?

Mój blog od lat należy do ścisłej czołówki polskich współprac komercyjnych z influencerami. Zrealizowałem na nim z sukcesem kilkadziesiąt akcji, z których każda wywołała pozytywne reakcje u moich Czytelników oraz zrealizowała postawione przez Klienta cele.

Zawsze jestem gotów porozmawiać o kolejnej, którą potem będzie można z dumą pokazać w raportach.

KRÓTKO O BLOGU

AndrzejTucholski.pl to wielokrotnie nagradzany, lifestyle'owy blog ekspercki prowadzony od 2009 roku.

Poświęcony jest strategiom na ogarnięcie życia. A także kulturze, no bo jak to tak, żyć bez seriali? W skrócie oznacza to, że artykuły na lifestyle’owe tematy wzbogacone są “w środku” eksperckimi poradami z zakresu optymalizacji obowiązków, psychologii oraz strategicznego podchodzenia do wyzwań. Jeśli przychodzisz do mnie po chwilę wyluzowania, wyjdziesz z nowym pomysłem. A jeśli przychodzisz po rozwiązanie, trochę odpoczniesz :)

Informacja

Żadnej treści na blogu nie można traktować jako profesjonalnej porady psychologicznej. Nie udzielam też takich przez mail. W przypadku palących problemów nalegam, by skontaktować się ze sprawdzonym fachowcem legitymującym się wykształceniem i potrzebnymi specjalizacjami. Ci ludzie starali się latami by móc Ci pomóc. Głupio by było teraz im na to nie pozwolić :)

Niektóre linki na blogu mogą być linkami afiliacyjnymi.

Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie gra :)