Zawsze fascynowało mnie to, jak dużo wrażeń i odczuć człowieka jest dzisiaj związanych z technologią. Komputera używa się wygodnie lub niewygodnie. Obsługa pralki może być “miła” lub “irytująca”. Zakładanie konta w banku – choć prawnie zawsze wygląda podobnie – jesteśmy w stanie zapamiętać jako “bezbolesne” lub “katorgę”. Skąd to się bierze?
Odpowiedź jest wielopoziomowa, ale na szczęście mam dla Was eksperta, który te poziomy dobrze zna :)
Kim jest Hubert Anyżewski?
Z wykształcenia psycholog społeczny, absolwent Społecznej Psychologii Internetu i Komunikacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (dziś Uniwersytet SWPS). Założyciel i Prezes innowacyjnej firmy strategicznej i projektowej uselab oraz spółek produktowych. Projektant i konsultant User Experience i Custumer Experience z ponad 14 letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w tworzeniu strategii dla produktów i usług z obszaru fin-tech oraz tworzenia innowacji w organizacjach. Realizował najbardziej innowacyjne projekty dla sektora finansów w regionie CEE. Oficjalny ekspert Google z zakresu Startegii Produktowej. Pracował z firmami ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Skandynawii oraz krajów Unii Europejskiej. Aktywny członek społeczności UX i CX na świecie, prelegent na konferencjach międzynarodowych.
Współzałożyciel i członek rady programowej UX Poland – największej konferencji poświęconej tematyce projektowania i UX w Europie Centralnej. Jest również ambasadorem ogólnoeuropejskiej konferencji architektów informacji (Ambassador Euro IA) użyteczności i projektowaniem interakcji. Współwłaściciel i v-ce prezes zarządu firmy UseLab zajmującą się badaniami użyteczności oraz projektowaniem interakcji. Jest członkiem Usability Professionals` Association oraz jednym z członków założycieli Polskiego oddziału Usability Professionals` Association. Jako przedstawiciel firmy UseLab należy do Centrum Zaawansowanych Technologii w konsorcjum Technology Partners. Specjalizuje się interakcji człowiek–komputer oraz badaniu i wdrażaniu użyteczności w produktach informatycznych. Założyciel, kierownik i wykładowca studiów podyplomowych User Experience Design w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach.
Powiedzieć, że “dużo robi” to jak nic nie powiedzieć :)
WYWIAD
Owocnego oglądania!
CO DALEJ?
Ciekaw jestem Waszych odczuć.
Jakie sprzęty lub usługi najbardziej interesują Was pod kątem tego, że definiuje je “ludzkie podejście”, a nie tylko zaprogramowany program wykonujący konkretną funkcję. Dla mnie ten temat to niekończąca się fascynacja i bardzo chętnie poznam nowe opinie lub pomysły :)
Dziękuję!
Ciao,
///
PS: Artykuł, wywiad i merytoryka przygotowane we współpracy z Uniwersytetem SWPS. Organizacja projektu to zasługa Michała Krześniaka. Za piękną oprawę audiowizualną odpowiada ekipa Only Only. Jak coś nie wyszło, to pewnie przeze mnie :)