UX, psychologia, technologia i biznes – rozmowa z Hubertem Anyżewskim

Czas czytania: około ~10 min • Inspiracje
 

Zawsze fascynowało mnie to, jak dużo wrażeń i odczuć człowieka jest dzisiaj związanych z technologią. Komputera używa się wygodnie lub niewygodnie. Obsługa pralki może być “miła” lub “irytująca”. Zakładanie konta w banku – choć prawnie zawsze wygląda podobnie – jesteśmy w stanie zapamiętać jako “bezbolesne” lub “katorgę”. Skąd to się bierze?

Odpowiedź jest wielopoziomowa, ale na szczęście mam dla Was eksperta, który te poziomy dobrze zna :)

Kim jest Hubert Anyżewski?

Z wykształcenia psycholog społeczny, absolwent Społecznej Psychologii Internetu i Komunikacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (dziś Uniwersytet SWPS). Założyciel i Prezes innowacyjnej firmy strategicznej i projektowej uselab oraz spółek produktowych. Projektant i konsultant User Experience i Custumer Experience z ponad 14 letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w tworzeniu strategii dla produktów i usług z obszaru fin-tech oraz tworzenia innowacji w organizacjach. Realizował najbardziej innowacyjne projekty dla sektora finansów w regionie CEE. Oficjalny ekspert Google z zakresu Startegii Produktowej. Pracował z firmami ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Skandynawii oraz krajów Unii Europejskiej. Aktywny członek społeczności UX i CX na świecie, prelegent na konferencjach międzynarodowych.

Współzałożyciel i członek rady programowej UX Poland – największej konferencji poświęconej tematyce projektowania i UX w Europie Centralnej. Jest również ambasadorem ogólnoeuropejskiej konferencji architektów informacji (Ambassador Euro IA) użyteczności i projektowaniem interakcji. Współwłaściciel i v-ce prezes zarządu firmy UseLab zajmującą się badaniami użyteczności oraz projektowaniem interakcji. Jest członkiem Usability Professionals` Association oraz jednym z członków założycieli Polskiego oddziału Usability Professionals` Association. Jako przedstawiciel firmy UseLab należy do Centrum Zaawansowanych Technologii w konsorcjum Technology Partners. Specjalizuje się interakcji człowiek–komputer oraz badaniu i wdrażaniu użyteczności w produktach informatycznych. Założyciel, kierownik i wykładowca studiów podyplomowych User Experience Design w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach.

Powiedzieć, że “dużo robi” to jak nic nie powiedzieć :)

WYWIAD

Owocnego oglądania!

CO DALEJ?

Ciekaw jestem Waszych odczuć.

Jakie sprzęty lub usługi najbardziej interesują Was pod kątem tego, że definiuje je “ludzkie podejście”, a nie tylko zaprogramowany program wykonujący konkretną funkcję. Dla mnie ten temat to niekończąca się fascynacja i bardzo chętnie poznam nowe opinie lub pomysły :)

Dziękuję!

Ciao,

Andrzej Tucholski

 

///

PS: Artykuł, wywiad i merytoryka przygotowane we współpracy z Uniwersytetem SWPS. Organizacja projektu to zasługa Michała Krześniaka. Za piękną oprawę audiowizualną odpowiada ekipa Only Only. Jak coś nie wyszło, to pewnie przeze mnie :)

CO TO ZA MIEJSCE?

Cześć! Nazywam się Andrzej Tucholski i jestem psychologiem biznesu oraz strategiem od skuteczności. Zajmuję się wysokosprawczością.

Znajdujesz się teraz na moim wielokrotnie nagradzanym blogu. Prowadzę go od 2009 roku. Oprócz setek artykułów znajdziesz tu linki do mojego kanału na YouTubie, podcastu, a także komiksu na instagramie.

Życzę Ci dużo dobrego!

INFORMACJA

Żadnej publikowanej przeze mnie treści (blog, youtube, podcast, instagram, newsletter) nie można traktować jako profesjonalnej porady psychologicznej. Nie udzielam ich też przez mail.

W przypadku naglących problemów gorąco zachęcam do kontaktu z fachowcem – terapeutą lub psychiatrą. To profesjonaliści, którzy pół życia szykowali się właśnie po to, by dobrze pomóc potrzebującym. Warto skorzystać z ich usług!

© Andrzej Tucholski 2009-2022 Wszelkie prawa zastrzeżone | Projekt strony & wykonanie: Designum.pl | Polityka prywatności i cookies