UX, psychologia, technologia i biznes – rozmowa z Hubertem Anyżewskim

Czas czytania: około ~10 min • Inspiracje
 

Zawsze fascynowało mnie to, jak dużo wrażeń i odczuć człowieka jest dzisiaj związanych z technologią. Komputera używa się wygodnie lub niewygodnie. Obsługa pralki może być “miła” lub “irytująca”. Zakładanie konta w banku – choć prawnie zawsze wygląda podobnie – jesteśmy w stanie zapamiętać jako “bezbolesne” lub “katorgę”. Skąd to się bierze?

Odpowiedź jest wielopoziomowa, ale na szczęście mam dla Was eksperta, który te poziomy dobrze zna :)

Kim jest Hubert Anyżewski?

Z wykształcenia psycholog społeczny, absolwent Społecznej Psychologii Internetu i Komunikacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (dziś Uniwersytet SWPS). Założyciel i Prezes innowacyjnej firmy strategicznej i projektowej uselab oraz spółek produktowych. Projektant i konsultant User Experience i Custumer Experience z ponad 14 letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w tworzeniu strategii dla produktów i usług z obszaru fin-tech oraz tworzenia innowacji w organizacjach. Realizował najbardziej innowacyjne projekty dla sektora finansów w regionie CEE. Oficjalny ekspert Google z zakresu Startegii Produktowej. Pracował z firmami ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Skandynawii oraz krajów Unii Europejskiej. Aktywny członek społeczności UX i CX na świecie, prelegent na konferencjach międzynarodowych.

Współzałożyciel i członek rady programowej UX Poland – największej konferencji poświęconej tematyce projektowania i UX w Europie Centralnej. Jest również ambasadorem ogólnoeuropejskiej konferencji architektów informacji (Ambassador Euro IA) użyteczności i projektowaniem interakcji. Współwłaściciel i v-ce prezes zarządu firmy UseLab zajmującą się badaniami użyteczności oraz projektowaniem interakcji. Jest członkiem Usability Professionals` Association oraz jednym z członków założycieli Polskiego oddziału Usability Professionals` Association. Jako przedstawiciel firmy UseLab należy do Centrum Zaawansowanych Technologii w konsorcjum Technology Partners. Specjalizuje się interakcji człowiek–komputer oraz badaniu i wdrażaniu użyteczności w produktach informatycznych. Założyciel, kierownik i wykładowca studiów podyplomowych User Experience Design w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach.

Powiedzieć, że “dużo robi” to jak nic nie powiedzieć :)

WYWIAD

Owocnego oglądania!

CO DALEJ?

Ciekaw jestem Waszych odczuć.

Jakie sprzęty lub usługi najbardziej interesują Was pod kątem tego, że definiuje je “ludzkie podejście”, a nie tylko zaprogramowany program wykonujący konkretną funkcję. Dla mnie ten temat to niekończąca się fascynacja i bardzo chętnie poznam nowe opinie lub pomysły :)

Dziękuję!

Ciao,

Andrzej Tucholski

 

///

PS: Artykuł, wywiad i merytoryka przygotowane we współpracy z Uniwersytetem SWPS. Organizacja projektu to zasługa Michała Krześniaka. Za piękną oprawę audiowizualną odpowiada ekipa Only Only. Jak coś nie wyszło, to pewnie przeze mnie :)

CO TO ZA MIEJSCE?

Cześć! Mam na imię Andrzej. Jestem psychologiem biznesu i strategiem od skuteczności, a także pisarzem i scenarzystą.

Znajdujesz się teraz na mojej stronie domowej, z której możesz przejść do bloga, YouTube’a, na jeden z moich podcastów, na konto na instagramie, a także znajdziesz tu zapis na newsletter i przejście do sklepu z moimi książkami i kursami.

Życzę dużo dobrego!

INFORMACJA

Żadnej publikowanej przeze mnie treści (blog, youtube, podcast, instagram, newsletter) nie można traktować jako profesjonalnej porady psychologicznej. Nie udzielam ich też przez mail.

W przypadku naglących problemów gorąco zachęcam do kontaktu z fachowcem – terapeutą lub psychiatrą. To profesjonaliści, którzy pół życia szykowali się właśnie po to, by dobrze pomóc potrzebującym. Warto skorzystać z ich usług!

© Andrzej Tucholski 2009-2022 Wszelkie prawa zastrzeżone | Projekt strony & wykonanie: Designum.pl | Polityka prywatności i cookies