Wydawnicza przyszłość

 

Macie czasem tak, że oglądacie, czytacie bądź po prostu przeżywacie konkretne uczucie, które znienacka zostaje obrócone w we wrażenia iście odwrotne? Smutno Wam, coraz smutniej, snap, euforia? Bo ja tak czasem mam. I dokładnie tak samo miałem przed chwilą, po obejrzeniu pewnego filmiku (zaczerpniętego z TheNextWeb) skupiającego się na przyszłości wydawnictw, dzielenia się informacją, docierania do publiki. Kontrowersyjnego swoją szczerością filmiku, który, nie zdradzając wiele, kończy się w sposób naprawdę niespodziewany. Warto.

Dlatego też, nie przedłużając, zapraszam Was raz jeszcze do poświęcenia tych niecałych stu pięćdziesięciu sekund na zapoznanie się z fajną, przewrotną i przyjemnie zrobioną mikroprodukcją o nietypowym wydźwięku. Zadziwi Was a, szczerze mówiąc, o to przecie chodzi.

The Future of Publishing – created by DK (UK)

Zdjęcie w nagłówku jest autorstwa EmZed.

Twój blogger,

autograf

CO TO ZA MIEJSCE?

Cześć! Nazywam się Andrzej Tucholski i jestem psychologiem biznesu oraz strategiem od skuteczności. Zajmuję się wysokosprawczością.

Znajdujesz się teraz na moim wielokrotnie nagradzanym blogu. Prowadzę go od 2009 roku. Oprócz setek artykułów znajdziesz tu linki do mojego kanału na YouTubie, podcastu, a także komiksu na instagramie.

Życzę Ci dużo dobrego!

INFORMACJA

Żadnej publikowanej przeze mnie treści (blog, youtube, podcast, instagram, newsletter) nie można traktować jako profesjonalnej porady psychologicznej. Nie udzielam ich też przez mail.

W przypadku naglących problemów gorąco zachęcam do kontaktu z fachowcem – terapeutą lub psychiatrą. To profesjonaliści, którzy pół życia szykowali się właśnie po to, by dobrze pomóc potrzebującym. Warto skorzystać z ich usług!

© Andrzej Tucholski 2009-2022 Wszelkie prawa zastrzeżone | Projekt strony & wykonanie: Designum.pl | Polityka prywatności i cookies