Genialny pomysł, czyli Ikea na Facebooku

 

Są takie pomysły, które, gdy powstaną i zostaną upublicznione, wywołują dokładnie taką samą reakcję u wszystkich na widowni. No przecież to oczywiste! – krzyczymy. Strzelamy się dłońmi w czoła albo parskamy śmiechem. Podnosimy brwi w zdziwieniu i kiwamy z szacunkiem głowami.

I tak jest przy okazji ostatniego projektu reklamowego Ikei w wykonaniu studia Creativity. Innowacyjne trafianie do ludzi poprzez Social Media już od dawna nie było równie… innowacyjne. Skorzystano bowiem z pomysłu, który Facebook oferuje praktycznie od początku usług multimedialnych. Ale uczyniono to w sposób, który nie pozostawia zbędnych pytań. Rewelacja.

Obejrzyj koniecznie. Z początku wydaje się to wszystko dość ciekawe, lecz potem zostają przedstawione wyniki kampanii. Nie w postaci tabelek czy liczb, raczej ogólnego ruchu wykreowanego wśród sieciowej społeczności. Robi to wrażenie. Filmik podprowadziłem z TheNextWebPL.

Podrzuca Twój blogger,

autograf

CO TO ZA MIEJSCE?

Cześć! Nazywam się Andrzej Tucholski i jestem psychologiem biznesu oraz strategiem od skuteczności. Zajmuję się wysokosprawczością.

Znajdujesz się teraz na moim wielokrotnie nagradzanym blogu. Prowadzę go od 2009 roku. Oprócz setek artykułów znajdziesz tu linki do mojego kanału na YouTubie, podcastu, a także komiksu na instagramie.

Życzę Ci dużo dobrego!

INFORMACJA

Żadnej publikowanej przeze mnie treści (blog, youtube, podcast, instagram, newsletter) nie można traktować jako profesjonalnej porady psychologicznej. Nie udzielam ich też przez mail.

W przypadku naglących problemów gorąco zachęcam do kontaktu z fachowcem – terapeutą lub psychiatrą. To profesjonaliści, którzy pół życia szykowali się właśnie po to, by dobrze pomóc potrzebującym. Warto skorzystać z ich usług!

© Andrzej Tucholski 2009-2022 Wszelkie prawa zastrzeżone | Projekt strony & wykonanie: Designum.pl | Polityka prywatności i cookies