Epicko, czyli Heavy Rain

 

Nie planowałem pisać notki w ten wigilijny wieczór, czasem jednak można lekko nagiąć własne pomysły. Szczególnie, gdy naprawdę, ale to naprawdę warto.

Jakoś w ostatnich dniach (a może godzinach?) ujawniono pierwszy quasi gameplay z polskiej wersji Heavy Rain. Gry nazywanej interakty- -wnym filmem, zręcznościową przygodówką, fabularnym quick-time-eventem. Gry będącej jednym z najważniejszych argumentów wspierających sprzedaż Playstation 3 w nadchodzącym roku 2010. I o ile jeszcze parę tygodni nie wszyscy byli pewni, czy tak nowatorski pomysł zdoła się sprzedać na świecie, po premierze wyżej wymienionego filmiku…

Cóż. O przewidywanych dochodach z hrabstwa Cattaraugus wolę się nie wypowiadać, ale jeśli chodzi o nasz, rodzimy kraj, jestem już pewien. Heavy Rain się sprzeda. Sprzeda się dobrze. Bo jest wkręcający, jest świeży zarówno z pomysłu jak i z wykonania, jest high-endowy. Kwestia dobrej reklamy i hit murowany.

A do tego jeszcze ta muzyka, z samej końcówki trailera. Pokochasz.

Twój blogger,

autograf

CO TO ZA MIEJSCE?

Cześć! Nazywam się Andrzej Tucholski i jestem psychologiem biznesu oraz strategiem od skuteczności. Zajmuję się wysokosprawczością.

Znajdujesz się teraz na moim wielokrotnie nagradzanym blogu. Prowadzę go od 2009 roku. Oprócz setek artykułów znajdziesz tu linki do mojego kanału na YouTubie, podcastu, a także komiksu na instagramie.

Życzę Ci dużo dobrego!

INFORMACJA

Żadnej publikowanej przeze mnie treści (blog, youtube, podcast, instagram, newsletter) nie można traktować jako profesjonalnej porady psychologicznej. Nie udzielam ich też przez mail.

W przypadku naglących problemów gorąco zachęcam do kontaktu z fachowcem – terapeutą lub psychiatrą. To profesjonaliści, którzy pół życia szykowali się właśnie po to, by dobrze pomóc potrzebującym. Warto skorzystać z ich usług!

© Andrzej Tucholski 2009-2022 Wszelkie prawa zastrzeżone | Projekt strony & wykonanie: Designum.pl | Polityka prywatności i cookies